• Zamenjaj jezik
    Zamenjaj državo

    Prihodnost zavarovalništva je v avtomatizaciji

    Z digitalno transformacijo do izboljšanja storitev v zavarovalništvu.
    colleagues in a meeting looking at a tablet

    Panoga zavarovalništva je navajena delati s papirnatimi dokumenti in ogromnimi skladiščnimi centri, polnimi dokumentacije, zahtevkov in vlog. Ker pa se svet premika k novim in inovativnim tehnologijam, se tudi ta praksa spreminja.

    Zdi se, da podjetja in organizacije v različnih dejavnostih še vedno iščejo pot, ki jih bo uspešno vodila v prihodnost. Vsekakor se bodo v nekem trenutku morali odločiti za projekt uvajanja sodobnih tehnologij, s katerimi bodo poenostavili proces dela in izboljšali svoje storitve. Ko bodo zavarovalnice administrativna opravila prenesle na digitalno raven, bodo hitro zaznale pozitivne učinke, merljive z opazno nižjimi stroški, večjim dobičkom in predvsem zadovoljnimi strankami. 

    Preoblikovanje tradicionalnih zavarovalniških  praks, kot je npr. sklepanje zavarovanj, je
    lahko za podjetje velik zalogaj, vendar prinaša rezultate. Rešitve za optimizacijo so ključni del načrtovanja prihodnosti katerekoli zavarovalnice, saj zagotavljajo temelje za dolgoročno rast in donosnost naložb. 

    man explaining a form at work

    Eden od večjih izzivov, s katerimi se srečujejo zavarovalnice, je vztrajanje na starinskih praksah sklepanja zavarovanj. Časi, ko so zavarovalniški agenti ročno zapisovali zapletene izračune, so nepreklicno mimo. Zdaj je čas za digitalno transformacijo. Podjetja so že ugotovila, da lahko kar 80 odstotkov zahtevkov obdelajo s pomočjo avtomatizirane tehnologije in s tem zmanjšajo delovno obremenitev osebja, ki se
    zdaj lahko osredotoči na svojo osnovno nalogo.

    Digitalizacija odpira zavarovalnicam tudi nove priložnosti za izboljšanje storitev za stranke. To pa je možno le, če se bo osebje hitro, učinkovito in kakovostno posvetilo strankam, ne da bi pri tem izgubljali čas z iskanjem map, datotek in drugih dokumentov.

    Primera odražata le nekaj načinov kako zavarovalnice lahko izboljšajo svoje procese dela, znižajo stroške in izboljšajo produktivnost zaposlenih. Naložba v digitalizacijo delovnih procesov je za podjetja jamstvo, da se bo njihova dejavnost razvijala v smeri večje produktivnosti in učinkovitosti.

    Digitalna preobrazba v zavarovalništvu

    Z vpeljavo tehnoloških rešitev se spreminja tudi zavarovalništvo. Vse več podjetij v panogi išče načine za poenostavitev in racionalizacijo delovnih procesov.

    • Organizirajte postopke obdelave zahtevkov

      Organizirajte postopke obdelave zahtevkov

      V zavarovalnicah je nujno, da se z zahtevki in z njimi povezanimi dokumenti ravna varno. Rešitev ECM zagotavlja varnost podatkov, hkrati pa pomaga jasneje določiti način, kako podjetje ravna z dokumentacijo. Nepogrešljiva je zlasti funkcija iskanja, saj zaposlenim, ki delajo neposredno s strankami, omogoča dostop do vse ustrezne dokumentacije s samo nekaj kliki.

      Organizirajte postopke obdelave zahtevkov
      Organizirajte postopke obdelave zahtevkov

      Rešitev Enterprise Content Management poskrbi za varno ravnanje z dokumenti.

    • Poenostavite poslovanje z zunanjimi partnerji

      Poenostavite poslovanje z zunanjimi partnerji

      V zavarovalniškem sektorju podjetja pogosto sodelujejo zunanjimi dobavitelji, ki zanje izvajajo določen del poslovnega procesa. Orodja za optimizacijo omogočajo poenostavitev in digitalizacijo postopka. Na primer, vnašanje novih strank in pogodb je mogoče pretvoriti v eno samo enostavno nalogo. ECM vsem zaposlenim ponuja enotno digitalno platformo za skupno delo in tako zagotavlja, da so vsem vpletenim na voljo isti podatki.

      Poenostavite poslovanje z zunanjimi partnerji
      Poenostavite poslovanje z zunanjimi partnerji

      Komunikacija med podjetjem in dobavitelji se z orodji za optimizacijo lahko še izboljša.

    • Poenostavite skladnost

      Poenostavite skladnost

      Zavarovalniški zastopniki moraji skrbeti za ažurnost svojih certifikatov in dovoljenj za opravljanje poklica. Spremljanje teh dokazil svojih zaposlenih je ena od najpomembnejših nalog zavarovalnic, če ne želijo tvegati plačila glob ali drugih kazni. Z orodji za avtomatizacijo je tovrstno spremljanje mogoče enostavno avtomatizirati. Rešitev samodejno zazna datume izteka rokov in pošlje opomnik, s katerimi zagotovi, da so vsi strokovnjaki in upravne ekipe v celoti seznanjeni s potrebnimi podatki, s čimer se izognejo potencialno dragim napakam.

      Poenostavite skladnost
      Poenostavite skladnost

      Skladnost v zavarovalnicah je mogoče enostavno izboljšati z orodji za optimizacijo.

    colleagues working on laptop

    Prihodnost upravljanja vsebin

    Načini upravljanja z vsebinami se spreminjajo. Bodite v koraku s časom.

    Piškotki in vaša zasebnost

    Nujne piškotke uporabljamo za lažje in učinkovite interakcije z našo spletno stranjo, statistične piškotke, da lažje razumemo, kako se naša spletna stran uporablja in tržne piškotke, da prilagodimo oglaševanje vašim željam. Nastavitve piškotkov lahko izberete s spodnjim gumbom 'Nastavitve' ali pa izberete 'Strinjam se', da nadaljujete z vsemi piškotki.

    Nastavitve za piškotke

    S piškotki zagotovljamo, da naša spletna stran deluje pravilno, občasno tudi, da na vašo zahtevo ponudimo dodatno storitev (kot je upravljanje vaših nastavitev piškotkov). Ti piškotki so vedno aktivni, razen če nastavite brskalnik, da jih blokira, kar lahko prepreči, da bi nekateri deli spletnega mesta delovali po pričakovanjih.

    Ti piškotki nam omogočajo, da merimo in izboljšujemo delovanje naše spletne strani.

    Ti piškotki so nameščeni samo v primeru, če z namestitvijo soglašate. Piškotke za trženje uporabljamo za spremljanje, kako klikate in obiskujete našo spletno stran, da bi vam prikazali vsebino glede na vaše interese in vam prikazovali prilagojene oglase. Trenutno teh piškotkov ne sprejemate. Prosimo, potrdite to polje, če jih želite sprejeti.