Panoga zavarovalništva je navajena delati s papirnatimi dokumenti in ogromnimi skladiščnimi centri, polnimi dokumentacije, zahtevkov in vlog. Ker pa se svet premika k novim in inovativnim tehnologijam, se tudi ta praksa spreminja.
Zdi se, da podjetja in organizacije v različnih dejavnostih še vedno iščejo pot, ki jih bo uspešno vodila v prihodnost. Vsekakor se bodo v nekem trenutku morali odločiti za projekt uvajanja sodobnih tehnologij, s katerimi bodo poenostavili proces dela in izboljšali svoje storitve. Ko bodo zavarovalnice administrativna opravila prenesle na digitalno raven, bodo hitro zaznale pozitivne učinke, merljive z opazno nižjimi stroški, večjim dobičkom in predvsem zadovoljnimi strankami.
Preoblikovanje tradicionalnih zavarovalniških praks, kot je npr. sklepanje zavarovanj, je
lahko za podjetje velik zalogaj, vendar prinaša rezultate. Rešitve za optimizacijo so ključni del načrtovanja prihodnosti katerekoli zavarovalnice, saj zagotavljajo temelje za dolgoročno rast in donosnost naložb.
Eden od večjih izzivov, s katerimi se srečujejo zavarovalnice, je vztrajanje na starinskih praksah sklepanja zavarovanj. Časi, ko so zavarovalniški agenti ročno zapisovali zapletene izračune, so nepreklicno mimo. Zdaj je čas za digitalno transformacijo. Podjetja so že ugotovila, da lahko kar 80 odstotkov zahtevkov obdelajo s pomočjo avtomatizirane tehnologije in s tem zmanjšajo delovno obremenitev osebja, ki se
zdaj lahko osredotoči na svojo osnovno nalogo.
Digitalizacija odpira zavarovalnicam tudi nove priložnosti za izboljšanje storitev za stranke. To pa je možno le, če se bo osebje hitro, učinkovito in kakovostno posvetilo strankam, ne da bi pri tem izgubljali čas z iskanjem map, datotek in drugih dokumentov.
Primera odražata le nekaj načinov kako zavarovalnice lahko izboljšajo svoje procese dela, znižajo stroške in izboljšajo produktivnost zaposlenih. Naložba v digitalizacijo delovnih procesov je za podjetja jamstvo, da se bo njihova dejavnost razvijala v smeri večje produktivnosti in učinkovitosti.
Načini upravljanja z vsebinami se spreminjajo. Bodite v koraku s časom.