Kot največji svetovni proizvajalec visokotehnološke keramike, elektronskih komponent, sončnih celic in pisarniške opreme, je korporacija Kyocera že peto leto zapored prepoznana kot ena izmed najboljših 100 globalnih inovatorjev ( ClarivativeAnalytics, Derwent Top 100, 2014).
V celotni dejavnosti Kyocere je naš pionirski duh osredotočen na zagotavljanje izdelkov in storitev za stranke po principu "kupec je vedno na prvem mestu". Tak pristop je v naši naravi že od vsega začetka. Moto korporacije Kyocera »Spoštuj, kar ti je dano in bodi dober do ljudi« je naše vodilo k poštenemu in častnemu delu, spoštovanju ljudi, dela, podjetja in globalne skupnosti.
Vodilo korporacije Kyocera: “Spoštuj, kar ti je dano in bodi dober do ljudi”
Zaradi strasti do zelenega okolja, skupnega pogleda in globokih vrednot, ki nas družijo, smo pionirji na področju ekologije.
Kaj počnemo, da prispevamo k bolj zelenemu svetu? Najnovejše CSR poročilo o družbeni odgovornosti podjetja Kyocera Document Solutions pojasni vse. Med drugim, kako naše izdelke naredimo prijaznejše do okolja, kot je, na primer, naš novi energijsko varčni toner, ki deluje pri 30° C, kar je manj kot pri običajnih tonerjih. Ponosni smo na naše tiskalnike, ki nosijo oznako ECOSYS, kot tudi na prizadevanja za ohranjanje okolja v vseh naših tovarnah.
Svoje vodilno mesto na področju inovacij združujemo s CSR, da bi pospešili hitrost prehajanja od fosilnih goriv do obnovljivih virov energije. Tommykaira ZZ, razvit v start-up podjetju v Kjotu, je koncept električnega športnega avtomobila, ki vključuje Kyocerine tehnologije na več segmentih - od tekočih kristalnih zaslonov, do elektronskih vzvratnih ogledal. Gradimo tudi lebdeče sončne elektrarne z uporabo jezov in rezervoarjev, kot je 13,7 MW elektrarna na jezu Yamakura na Japonskem.
Zaposlujemo 76.863 ljudi v 286 podjetjih, ki si prizadevajo ustvariti trajnostni svet in olajšati delo vsem našim strankam.