• Zamenjaj jezik
    Zamenjaj državo

    Optimizirajte proces nabave

    Pravočasna dostava izdelkov je eden od najpomembnejših elementov poslovanja.
    woman holding pharma boxes

    Sodelovanje z dobavitelji je zahtevna in kompleksna naloga. Uporaba orodij za optimizacijo dela je pri tem neprecenljiva, saj postopek precej poenostavljajo. Z avtomatizacijo procesov lahko nabavni oddelek postane produktivnejši, zaposleni pa se, namesto na administrativna opravila, lahko osredotočijo na iskanje drugih prodajnih priložnosti.

    Namesto prelaganja papirjev in iskanja po datotekah, lahko osebje analizira poročila o uspešnosti, se ukvarja z racionalizacijo stroškov, izboljšanjem produktivnosti in iskanja načinov, kako znižati stroške in izboljšati rezultate.

    Po zaslugi zmožnosti integracije v programe za načrtovanje virov, optimizacija procesov koristi podjetjem in njihovim dobaviteljem, saj omogoča jasnejšo in hitrejšo komunikacijo, tako interno, kot medsebojno. S tem se odpira možnost za večjo učinkovitost, ki se trenutno morda zdi nedosegljiva. Če bodo podjetja dala možnost tem novim pristopom, bodo kmalu ugotovila, da so se odnosi z dobavitelji izboljšali, da so se zmanjšali stroški, da donosnost naložb eksponentno raste in pri tem prepoznala tudi priložnost za doseganje dolgoročnih ciljev. 

    colleagues in a meeting discussing papers on a clipboard

    Kupi papirnatih dokumentov, ki jih je treba obdelati in vložiti? Slaba komunikacija z dobavitelji? Nižanje vrednosti v nasprotju s pričakovanjem? Težave pri obvladovanju pogodb in računov, ki jih je treba plačati? To so pogoste težave, s katerimi se soočajo vodje oddelkov za nabavo in njihovi sodelavci. 

    Orodja za avtomatizacijo poslovanja bodo dobrodošla pomoč, ker bodo svojo pozornost lahko preusmerili na reševanje drugih težav, ki jih vsakodnevno prinaša delovni proces. Avtomatizacija je za poenostavitev celotnega delovnega procesa pomemben del nabora orodij nabavnikov, med katere nedvomno spadata tudi rešitev za upravljanje z vsebinami v podjetju (ECM) in sistem za upravljanje z dokumenti (DMS). Obe postajata temeljna elementa za postavljanje strategije oddelkov za nabavo, če naj bodo ti dinamični in strateško usmerjeni. 

    Po podatkih agencije PWC znašajo stroški nabave med 50% in 80% celotnih stroškov podjetij. Zato predstavlja optimizacija teh stroškov najboljši način, kako lahko podjetja bodisi znižajo cene, da ostanejo konkurenčna ali pa, še bolje, povečajo svoj dobiček.  

    Avtomatizacija nabave kot pogoj za rast

    S pomočjo tehnologije je postopke naročil in nabave mogoče optimizirati.

    • Poiščite pravo vrednost

      Poiščite pravo vrednost

      Kot del strategije nabave blaga lahko orodja za optimizacijo poslovanja zagotavljajo platformo, ki strokovnjakom za javna naročila pomagajo poiskati najboljšo ponudbo. S podatkovnimi in informacijskimi storitvami za izdelavo analitičnih poročil, je mogoče oceniti obstoječe partnerje in primerjati ponudbe. Tako bodo strokovnjaki za nabavo oboroženi s podatki in pripravljeni v pogajanjih doseči najboljšo možno ponudbo.

      Poiščite pravo vrednost
      Poiščite pravo vrednost

      Opremite strokovnjake, preden se spustijo v pogajanja, z vsemi razpoložljivimi podatki.

    • Izboljšajte odnose

      Izboljšajte odnose

      Upravljanje dokumentov bo znatno olajšalo upravljanje odnosov z dobavitelji. Vključitev v obstoječe sisteme omogoča sistemom za upravljanje vsebin, da opozorijo na rok za plačilo računa, kar zagotavlja, da noben račun ne ostane neplačan. To pa je bistveno za vzpostavitev dobrega odnosa s katerimkoli dobaviteljem. Komunikacijski sistemi pomagajo tudi pri graditvi profesionalnega odnosa med kupcem in dobaviteljem, saj lahko tako porabijo več časa za razvijanje dobrih odnosov in iskanje načina dela, ki bo olajšal sklenitev najboljšega dogovora za obe podjetji.

      Izboljšajte odnose
      Izboljšajte odnose

      Bistvene informacije in datoteke hranite na enem mestu.

    • Razmišljajte strateško

      Razmišljajte strateško

      Z uporabo tehnologije za optimizacijo lahko nabavniki končno dosežejo tisto, kar si želijo mnogi vodje nabavnih oddelkov: zmožnost strateškega načrtovanja. Harvard Business Review je v svojem poročilu podprl to ugotovitev in navedel, da uporaba orodij za upravljanje z vsebinami kot elementa digitalne preobrazbe spodbuja nabavne oddelke v podjetjih, da dobavno verigo uporabljajo kot vir dodatnega zaslužka.

      Razmišljajte strateško
      Razmišljajte strateško

      Bodite racionalni, osredotočite se na dolgoročne načrte.

    woman working on a laptop

    Kako optimizirati obdelavo računov

    Ko gre za finance podjetij, avtomatizirano upravljanje računov preprečuje tveganja.

    Piškotki in vaša zasebnost

    Nujne piškotke uporabljamo za lažje in učinkovite interakcije z našo spletno stranjo, statistične piškotke, da lažje razumemo, kako se naša spletna stran uporablja in tržne piškotke, da prilagodimo oglaševanje vašim željam. Nastavitve piškotkov lahko izberete s spodnjim gumbom 'Nastavitve' ali pa izberete 'Strinjam se', da nadaljujete z vsemi piškotki.

    Nastavitve za piškotke

    S piškotki zagotovljamo, da naša spletna stran deluje pravilno, občasno tudi, da na vašo zahtevo ponudimo dodatno storitev (kot je upravljanje vaših nastavitev piškotkov). Ti piškotki so vedno aktivni, razen če nastavite brskalnik, da jih blokira, kar lahko prepreči, da bi nekateri deli spletnega mesta delovali po pričakovanjih.

    Ti piškotki nam omogočajo, da merimo in izboljšujemo delovanje naše spletne strani.

    Ti piškotki so nameščeni samo v primeru, če z namestitvijo soglašate. Piškotke za trženje uporabljamo za spremljanje, kako klikate in obiskujete našo spletno stran, da bi vam prikazali vsebino glede na vaše interese in vam prikazovali prilagojene oglase. Trenutno teh piškotkov ne sprejemate. Prosimo, potrdite to polje, če jih želite sprejeti.