Prosimo, da se, če želite uveljavljati pravice, ki izhajajo iz jamstva, najprej obrnete na lokalno Kyocerino podporo. Naši sodelavci vam bodo z veseljem predstavili vse dodatne pogoje jamstva, ki veljajo v vaši državi, kot so na primer servisiranje na mestu namestitve naprave ali program zamenjave.
Kyocera ali njen zastopnik zagotavlja vsaj enoletno standardno garancijo. V tem primeru morate napravo dostaviti na vnaprej določen naslov ali jo vrniti na mesto nakupa. Naši strokovnjaki v klicnem centru vam bodo zagotovili podrobne informacije, potrebne za prevoz izdelka, ali obvezno identifikacijsko številko za vašo povratno pošiljko. Po diagnozi napake vam bo v najkrajšem možnem času napravo popravil Kyocerin avtorizirani servisni partner.
Večina Kyocerinih proizvodov ima vgrajene posebne komponente, kot je na primer boben, ki se ponašajo z dolgo življenjsko dobo in pomagajo ohranjati naše okolje ter znižujejo stroške tiskanja. Kyocera ponavadi, za te komponente, kot standard ponuja podaljšano jamstvo. Za več informacij, obiščite spletno stran vašega lokalnega prodajalca.
Za vse podrobnosti glede jamstvenih pogojev za posamezno državo ali izdelek, obiščite podstrani, ki opisujejo servis in podporo na spletni strani lokalnega zastopnika podjetja Kyocera.
S podaljšanjem garancije si zagotovite, da vaša naložba v opremo ne bo ostala brez potrebne zaščite.
Želite preveriti ali je vaša garancija še veljavna?