Področje logistike je tisto, ki podjetjem omogoča iskanje novih metod za optimizacijo dela, povečanje produktivnosti in učinkovitosti in je za vpeljavo novosti tudi najbolj prožno.
Ena od učinkovitejših metod za doseganje boljših rezultatov je avtomatizacija poslovanja, ki podjetjem omogoča takojšnjo pospešitev vseh tistih procesov, ki terjajo veliko časa za izpolnitev nalog, bodisi zaradi vnašanja podatkov iz dobavnic ali iskanja izdelkov po vseh kotih skladišč.
Količine papirja, dokumentacije in informacij, ki jih zaposleni še vedno hranijo »v glavi«, so morda še vedno pravilo v nekaterih podjetjih, toda nova tehnologija prinaša spremembe, ki ta način dela odpravlja. Čas je za inovativne alternative, ki podjetju lahko pomagajo pri iskanju novih načinov za upravljanje in vodenje logistike.
Vsako podjetje, ki se ukvarja s ponudbo izdelkov ali storitev, se zaveda, da je dobra uporabniška izkušnja eden od najpomembnejših elementov ponudbe. V osnovi gre za to, kako kar najhitreje oskrbeti kupca in kako učinkovit je ta postopek.
Z optimizacijo delovnega procesa v logistiki je ta naloga lahko preprosta in velja za vse vrste in velikosti podjetij. Digitalna preobrazba je ključ do vzpostavitve konkurenčnosti, česar se zavedajo tudi tekmeci, zato je pomembno slediti sodobnemu tehnološkemu razvoju, ohraniti tržni položaj in zadržati zveste kupce, preden se usmerijo h konkurenčnim ponudbam zaradi obljub o hitrejšem roku dobave.
Za podjetja se torej riše priložnost za naložbo, ki jamči dobre rezultate in zagotavlja donos. Vpeljava novih digitalnih rešitev v obstoječ sistem v podjetjih je preprosta, ker so izjemno prilagodljive. Rezultat je najbolj očiten pri znižanju stroškov pa tudi pri prihranku časa, ki ga za določeno nalogo potrebujejo zaposleni. Z digitalno preobrazbo se bodo ti lažje posvečali drugim nalogam ali opravili več dobav, kot bi jih sicer ob tratenju časa z vnašanjem podatkov in podobnimi opravili.
Znanje, kako ravnati s postopkom digitalne preobrazbe, je ključnega pomena za vsako inovativno podjetje.