V jedru Kyocerine korporativne filozofije je osnovna želja zagotavljati odlične storitve za naše stranke in ves čas se trudimo izboljšati njihovo izkušnjo. Dan za dnem si prizadevamo zagotoviti strokovno in odzivno storitveno mrežo, ki bo hitro odpravljala morebitne težave.
Kyocera servisna mreža združuje vse naše ponudbe storitev iz 17 držav, v katerih delujemo, in 80 držav, v katerih smo prisotni prek distributerjev z več kot 5.000 certificiranimi in usposobljenimi partnerji po Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki.
Ker Kyocera še naprej raste, imata naša globalna prisotnost in storitvene organizacije pri delu s strankami večjo vlogo kot kdaj koli prej. Tako kot celotna družba, ki se postopoma razvija v digitalno, tudi naše storitve izkoriščajo nove tehnologije, ki nam pomagajo, da lahko svojim uporabnikom ponudimo boljšo storitev in presežemo njihova pričakovanja.
Digitalna transformacija je izziv, s katerim se spopada naša celotna mreža servisnih partnerjev in iz katere se napaja strast do novih inovacij.
V svetovnem merilu, servisni oddelek naše evropske korporacije upravlja s servisnim omrežjem v celotni regiji EMEA. Svojim podružnicam, distributerjem in lokalnim partnerjem zagotavlja pomoč pri upravljanju reševanja težav uporabnikov - globalno, tehnično in poslovno podporo, orodja, tehnologije in metodologije.
S tem pristopom zagotavljamo, da ima vsaka stranka, ne glede na velikost, lokacijo ali težavo, dostop do enakega standardiziranega portfelja storitev, podprto z izurjenimi strokovnjaki v svoji državi in v lokalnem jeziku. Ne glede na to, ali gre za običajno prekinitev delovanja ali zapletenejši scenarij, so naši zanesljivi in izurjeni strokovnjaki pripravljeni, da vam pomagajo odpraviti kakšnokoli težavo.
Zapleteno storitev spremenite v preprosto poslovno vrednost
Oglejte si našo ponudbo tiskalnikov, multifunkcijskih naprav in programske opreme.
Preverite, zakaj je Kyocera drugačna. Izvedeli boste vse o naši organizaciji.