• Zamenjaj jezik
    Zamenjaj državo

    Avtomatizacija prodajnega cikla

    S pomočjo znanja in uporabe digitalnih orodij do uspešnih prodajnih aktivnosti.
    woman with small business using a tablet

    Tudi če imate v svoji ponudbi vrhunske izdelke ali storitve, prodaja še zdaleč ni tako preprosta. Ni namreč enostavno prepričati kupcev, kam in kako naj vložijo svoj denar. Z rešitvami za avtomatizacijo pa postaja tudi ta del poslovanja lažji.

    Avtomatizacija je temeljni pogoj za vstop podjetij v 21.stoletje, saj  prodajnim strokovnjakom omogoča optimizacijo delovnih procesov s pomočjo novih orodij za poenotenje spletne platforme.

    Avtomatizacija je rešitev, ki prinaša kakovostne informacije za prilagajanje konkretnim potrebam prodajalca. Prodajna aktivnost se tako nikoli ne konča v nasprotju s pričakovanji.

    S pomočjo digitalnih orodij in rešitev lahko prodajniki shranjujejo vse svoje podatke, dokumente in pogodbe na enem mestu in v varnem sistemu. Tako imajo na voljo vpogled v celoten prodajni cikel, kar prispeva k večji optimizaciji storitev. 

    Manj časa, porabljenega za administrativna opravila in nižji stroški, vodijo k povečanju produktivnosti. Nova tehnologija predstavlja orodje za dosego tega cilja, saj se bodo
    prodajalci lahko posvetili svojemu osnovnemu poslanstvu – prodaji. 

    main negotiating in meeting

    Ni prav veliko enot v podjetju, ki so tako tekmovalne narave, kot prodajni oddelek. V času, ko se trg spreminja, je pomembno, da se podjetja opremijo z najsodobnejšo tehnologijo in si povečajo konkurenčno prednost. Digitalna preobrazba, ki prinaša učinkovito platformo za hranjenje poslovnih informacij in zmanjšanje administrativnega dela, je pri tem ključnega pomena za prodajne strokovnjake, saj bodo na ta način vedno korak pred konkurenco.  

    Industrija se je znašla v prehodnem obdobju, v času, ko v manjših podjetjih prodajniki opravljajo tudi druge naloge in so jih prisiljeni optimizirati, da se lahko posvetijo vsaki
    posebej, medtem ko imajo multinacionalke na voljo na stotine prodajalcev, ki se ukvarjajo izključno s prodajo. Novi časi pa prinašajo nove sisteme, ki podjetjem vseh velikosti omogočajo, da si proces dela prilagodijo glede na lastne potrebe.

    Vsako podjetje ima, glede na dejavnost, svoje lastne potrebe. Nova tehnologija pa je prilagodljiva prav v smislu uskladitve posameznih potreb in finančnih zmožnosti pri pripravi načrta za digitalno preobrazbo. Poslovna avtomatizacija prispeva k znižanju stroškov, izboljšanju učinkovitosti, izboljšavi pogodbenega upravljanja in odnosov s
    kupci, zato predstavlja prihodnost prodajnih oddelkov po vsem svetu.

    Digitalna preobrazba spreminja poslovni model

    Nove tehnologije prinašajo orodja, ki prodajnim ekipam dvigujejo produktivnost in konkurenčno prednost.

    • Okrepite svojo informacijsko varnost

      Okrepite svojo informacijsko varnost

      Varnostni ukrepi se vse bolj zaostrujejo, saj se informacije o dostopih do podatkov uporabnikov beležijo, vsi pa uporabljajo prilagodljive pravice dostopa. Težavam z izgubljenimi papirnatimi dokumenti se tako izognemo, saj digitalizacija zagotavlja, da so vsi podatki varno shranjeni v sistemu in zavarovani z digitalno ključavnico.

      Okrepite svojo informacijsko varnost
      Okrepite svojo informacijsko varnost

      Zaščitite svoje podatke s pomočjo najsodobnejše tehnologije.

    • Prodajalcem omogočite mobilnost

      Prodajalcem omogočite mobilnost

      Varnostni ukrepi se vse bolj zaostrujejo, saj se informacije o dostopih do podatkov uporabnikov beležijo, vsi pa uporabljajo prilagodljive pravice dostopa. Težavam z izgubljenimi papirnatimi dokumenti se tako izognemo, saj digitalizacija zagotavlja, da so vsi podatki varno shranjeni v sistemu in zavarovani z digitalno ključavnico.

      Prodajalcem omogočite mobilnost
      Prodajalcem omogočite mobilnost

      Poskrbite, da bodo prodajalci lahko delali tudi na poti in imeli dostop do vseh virov informacij v podjetju.

    • Celovita optimizacija prodaje

      Celovita optimizacija prodaje

      Optimizacija zagotavlja osnovo, s katere lahko prodajne ekipe začnejo zniževati stroške in izboljšati storitev. Tehnologija bistveno pospeši čas obdelave naročil in zagotavlja, da so stranke deležne najboljše možne storitve. Ne glede na to, ali so jim informacije posredovane skozi avtomatiziran prodajni lijak ali s pomočjo orodja za upravljanje odnosov s strankami, tehnologija podjetju omogoča hitrejše in boljše zagotavljanje svojih storitev kot kadarkoli.

      Celovita optimizacija prodaje
      Celovita optimizacija prodaje

      Naj bo prodajni cikel učinkovit. Znižajte stroške in povečajte dobiček.

    man using tablet

    Pomen informacijske varnosti

    Varovanje procesa upravljanja z informacijami je pot do poslovnega uspeha. 

    Piškotki in vaša zasebnost

    Nujne piškotke uporabljamo za lažje in učinkovite interakcije z našo spletno stranjo, statistične piškotke, da lažje razumemo, kako se naša spletna stran uporablja in tržne piškotke, da prilagodimo oglaševanje vašim željam. Nastavitve piškotkov lahko izberete s spodnjim gumbom 'Nastavitve' ali pa izberete 'Strinjam se', da nadaljujete z vsemi piškotki.

    Nastavitve za piškotke

    S piškotki zagotovljamo, da naša spletna stran deluje pravilno, občasno tudi, da na vašo zahtevo ponudimo dodatno storitev (kot je upravljanje vaših nastavitev piškotkov). Ti piškotki so vedno aktivni, razen če nastavite brskalnik, da jih blokira, kar lahko prepreči, da bi nekateri deli spletnega mesta delovali po pričakovanjih.

    Ti piškotki nam omogočajo, da merimo in izboljšujemo delovanje naše spletne strani.

    Ti piškotki so nameščeni samo v primeru, če z namestitvijo soglašate. Piškotke za trženje uporabljamo za spremljanje, kako klikate in obiskujete našo spletno stran, da bi vam prikazali vsebino glede na vaše interese in vam prikazovali prilagojene oglase. Trenutno teh piškotkov ne sprejemate. Prosimo, potrdite to polje, če jih želite sprejeti.