Ponudniki finančnih storitev so med tistimi, ki se dobro zavedajo pomena zagotavljanja zanesljive in uporabnikom prijazne izkušnje. Da bi to zavedanje ohranili in nadgradili tudi v 21. stoletju, morajo podjetja v finančni panogi razmisliti o načrtu digitalne preobrazbe.
Digitalna transformacija predstavlja način prilagajanja novi tehnologiji, ki je na voljo zaradi razvoja v optimizaciji poslovanja. Ta vključuje uvajanje rešitev, kot je Upravljanje z vsebinami v podjetju (ECM), ki je osnova za racionalizacijo procesov in zagotavljanje učinkovitejše storitve.
Uporabniki znajo ceniti dobro storitev, ko gre za njihov denar. Za podjetja je pomembno, da izpolnjujejo ali celo presegajo pričakovanja strank, pri čemer bo ta cilj lažje dosegljiv, če osebje posveti čas za iskanje možnosti za izboljšanje ponudbe in ne za opravljanje
administrativnih nalog. Avtomatizacija prinaša nekatere rešitve pri tem procesu – ena je izboljšanje notranje varnosti, druga pa je skladnost in zmožnost hitrejšega reševanja povpraševanja.
Podjetja v panogi finančnih storitev se zavedajo, kako pomembna je donosnost naložb, zato pričakujejo, da se bo vlaganje v proces digitalne preobrazbe tudi povrnilo. Rešitve za avtomatizacijo podjetjem omogočajo znižanje stroškov ob večji učinkovitosti in produktivnosti na delovnem mestu.
Delovni proces se poenostavi, papirna dokumentacija se odpravi, pri čemer sta zagotovljeni varnost in natančnost. Pri tovrstni dejavnosti je zelo pomemben varnostni vidik, ki je zagotovilo uporabnikom, da nihče, zunaj ali znotraj podjetja, nima dostopa do dragocenih zasebnih informacij.
Drugi temeljni dejavnik pri finančnih storitvah je pomen skladnosti in revizije. Tveganje globe in celo kazni zaradi nepopolne usposobljenosti administrativnih uslužbencev, vodjem povzroča prave nočne more. Tovrstne težave zlahka postanejo preteklost, saj optimizacijske rešitve shranjujejo vse podatke o osebju v sistemu in lahko samodejno obvestijo odgovorne o posodobitvi certifikatov in skladnosti s predpisi in zakonodajo.
Čedalje več podjetij v finančni panogi načrtuje naložbe v digitalno preobrazbo, kar je nujno, če ne želijo zaostajati pri izvajanju svoje dejavnosti v pričujočem, s tehnologijo podprtem času.
Zagotovitev varnega načina tiskanja na poti je osnovna zahteva finančnih strokovnjakov.