Za učinkovito upravljanje financ in računovodstva je ključnega pomena dobra organiziranost dela. Toda strokovnjakom pogosto primanjkuje orodij, s katerimi bi si pomagali pri optimizaciji delovnih nalog. Gre za rešitve, ki zagotavljajo, da je vsako plačilo izvedeno pravočasno, da imajo poslani računi in dokumenti možnost sledenja, vsak dokument, ki potuje skozi oddelke pa je dosegljiv z le nekaj kliki.
Cilj vsakega podjetja, ki si želi dvigniti produktivnost, je zmanjšanje časa, ki ga zaposleni v finančnem oddelku porabijo za administrativne naloge, kot so iskanje dokumentacije ali vnašanje podatkov.
Z avtomatizacijo namreč ta opravila prevzame tehnologija, ki razbremeni delavce, hkrati pa daje priložnost za vpeljavo novih metod in načinov za povečanje produktivnosti. Avtomatizacija računovodskih sistemov prinaša inovativne rešitve tudi pri analizah tveganja pri odobritvi kreditov za stranke.
Finančni strokovnjaki so navdušeni nad dejstvom, da naložba v digitalno preobrazbo prinaša velik donos, saj znižuje stroške in prihrani čas. Avtomatizacija lahko vstopi v katerokoli podjetje – malo, srednje ali veliko.
Optimizacija delovnega procesa v finančnih oddelkih se začne pri zmanjšanju količine papirnatih dokumentov. V pisarnah z manj papirja bo manj zmede pri iskanju dokumentov, manj stroškov z nabavo papirja in več koristi za okolje. Z digitalno nadgradnjo računovodskih sistemov bodo kupi dokumentov postali preteklost, pomembne informacije pa zlahka dostopne v digitalnem okolju.
Zagotavljanje digitalne varnosti, zlasti pri financah, je ključnega pomena.