Izobraževalne ustanove si nenehno prizadevajo pridobiti najboljše učence, dijake, študente. Seveda je izbira mladih pri bodočem izobraževanju odvisna tudi od ugleda šole ali univerze. Šolske ustanove pa si ugled lahko ustvarijo le z dobrimi programi in storitvami, ki jih lahko kakovostno nadgradijo z uvedbo nove tehnologije, na primer z načrtom digitalne preobrazbe.
V okviru izobraževanja, digitalna transformacija vključuje postopek uvajanja rešitev za avtomatizacijo. To pomeni uporabo nove tehnologije za pospešitev procesov, ki računalnikom nalaga opravljanje nalog namesto osebja, ki svoj čas tako lažje nameni izobraževalnim nalogam.
Odpira pa tudi vrata za nove načine izobraževanja in komunikacije s študenti. Da bi zadostili zahtevam digitalno pismene mlade generacije, je vpeljava novih orodij najmanj, kar izobraževalne ustanove lahko naredijo tako zase, kot za šolajoče se generacije.
Eden od izzivov, s katerimi se soočajo izobraževalne ustanove, je postopek vpisa. Z uporabo orodij za digitalno preoblikovanje se ta postopek lahko zelo poenostavi. Vpis lahko študenti opravijo z le nekaj kliki na računalniku, namesto dolgotrajnega čakanja v vrsti, kar povzroča glavobole tudi zaposlenim.
Nova digitalna orodja prinašajo tudi številne druge priložnosti v procesu izobraževanja. Zdaj lahko spletne študijske platforme študentom, ki študirajo na daljavo ali v drugi državi, ponudijo možnost, da ostanejo ves čas v stiku s fakulteto, ne glede na to, ali
gre za študij in oddajo nalog ali za preprosto posodabljanje dokumentov z oddaljene lokacije. Zagotavljanje mobilnosti študentov je sestavni del spreminjajočih se procesov v izobraževanju, saj se vse več študentov odloča za študij zunaj doma.
Z načrtovanjem digitalne preobrazbe lahko izobraževalne ustanove znatno napredujejo. Tečaji usposabljanja za osebje prinašajo takojšnje učinke, ki bodo v korist tako študentom kot šolam, saj racionalizacija delovnih procesov vpliva tudi na zmanjšanje stroškov.
Pot do optimizacije je izziv, ki pa je večkrat nagrajen.