Ljubljana, 20. 7. 2020 – Proizvajalec istoimenske rešitve za upravljanje s tiskom MyQ je predstavil nadgradnjo svoje programske opreme z imenom MyQ X. Začetki prenove segajo že v začetek letošnjega leta, ko so izdali različico MyQ 8.0, ki prinaša novo jedrno arhitekturo, novo uporabniško sejo in tri različice Smart, Enterprise in Ultimate.
Najpomebnejša novost je, da je nadzor nad licencami od sedaj v rokah prodajnih oddelkov v partnerskih podjetjih. Po zaslugi novega licenčnega strežnika, ki je dosegljiv na partnerskem portalu, bodo lahko upravljali z licencami in dodajali nove.
MyQ X prinaša tudi nov, poenostavljen cenik, ki je že vgrajen v licenčni strežnik.
Poleg tega pa je MyQ X usklajen s tremi različicami programske opreme, ki so bile predstavljene v začetku leta - MyQ Smart, MyQ Enterprise in MyQ Ultimate.
MyQ X je na voljo po posodobitvi programa na različico MyQ 8.0 (nadgradnja 4 in novejše) ali na Master Server 8.1 (nadgradnja 2 in novejše). Namestitvene datoteke so na voljo partnerjem po prijavi v partnerski portal.
Že z namestitvijo nadgradnje MyQ Master 8.1, program uporabnikom ponuja tudi možnost uporabe zunanjih orodij BI za ustvarjanje poročil. Na voljo so jim vnaprej pripravljene predloge, po zaslugi podrobnega opisa modela in elementov baze podatkov programa MyQ, pa lahko izdelajo tudi lastna poročila ali analize.
Organizacije, ki želijo podroben pregled stroškov nameščenih naprav za tiskanje v podjetu in želijo podrobneje analizirati opravila tiskanja, kopiranja ali skeniranja, lahko zdaj uporabljajo široko paleto grafov ali vnaprej pripravljenih nadzornih plošč, ki jih ponujajo programi zunanjih razvijalcev programov za poslovno inteligenco, kot je na primer Microsoftov program Power BI.
Na primer, kateri koli finančni oddelek lahko sedaj brez težav vključi bazo podatkov MyQ v obstoječi sistem poročanja organizacije. MyQ Advanced Reporting tako dopolnjuje serijo revolucionarnih sprememb, ki jih bomo od sedaj prepoznali pod imenom MyQ X.