Ljubljana, 28. november 2019 – Podjetje Kyocera Document Solutions Europe, eno največjih svetovnih ponudnikov rešitev za upravljanje z dokumenti, letos obeležuje še en pomemben mejnik. Pridružuje se matični korporaciji Kyocera ob praznovanju 28. obletnice njihove pomembne okoljske listine. Merila in zaveze, ki jih je organizacija zastavila v listini, so še vedno vodilo in sestavni del politike upravljanja in poslovanja korporacije.
Okoljska listina, ki je nastala oktobra 1991, predstavlja temelj za vse poslovne dejavnosti in je vodilo podjetja, da "prispeva k napredku družbe in človeštva", kot je zapisal v filozofijo podjetja ustanovitelj dr. Kazuo Inamori.
Vpliv Listine, ki izraža prvotno zasnovo podjetja, je tudi po skoraj treh desetletjih, še vedno čutiti v Kyocerinih izdelkih. Na začetku letošnjega leta je podjetje napovedalo, da bo, v skladu s pobudo Science Based Targets, do leta 2030 zmanjšalo emisije toplogrednih plinov za 30 odstotkov.
Prihodnje leto podjetje pričakuje uresničitev trajnih ambicij varovanja okolja, ki se bodo pokazale v pobudi Kyocera's Target 2020, v kateri se podjetje zavezuje k odgovornemu ravnanju z okoljem s poudarkom na naslednjih treh ciljih:
Kyocera je od leta 2011 članica največje svetovne pobude za trajnostni razvoj podjetij UN Global Compact. Njeno aktivno članstvo je spodbudilo razvoj številnih aktivnosti za varčevanje z energijo, kot je na primer uporaba »zelenih zaves« na fasadah poslovnih stavb podjetij po vsem svetu. Ekološka strategija hlajenja je od uvedbe na številnih objektih korporacije Kyocera do leta 2007 nevtralizirala že več kot 100.000 kg CO2.
"Že od svoje ustanovitve si Kyocera prizadeva prevzeti vodilno vlogo pri zagotavljanju okolju prijaznih rešitev," je dejal Nobuki Takada, generalni direktor Marketinškega inovativnega centra v Kyocera Document Solutions Europe.
„Trajnost je v središču vseh prizadevanj Kyocere, okoljska listina pa nam pomaga, da to ohranjamo. Paleta izdelkov ECOSYS je ugledna in večkrat nagrajena serija izdelkov, ki pomaga pri zmanjšanju porabe energije. Drugi primer je energijsko varčen toner proizvajalca Kyocera, ki deluje pri 30° C nižji temperaturi kot običajni izdelki na trgu in zahteva manjšo porabo energije," je še dodal Takada.
Kyocera se podaja v novo obdobje, polno vznemirljivih priložnosti in izzivov. S predstavitvijo svoje prve naprave za produkcijski tisk TASKalfa Pro 15000c, je organizacija še naprej odločena voditi z zgledom. Kot pionir na trgu, je podjetje Kyocera več kot očiten dokaz, da lahko organizacije uspešno združujejo poslovni uspeh in trajnost v svetovnem merilu.