• Zamenjaj jezik
    Zamenjaj državo

    Kyocera je predstavila rešitev za tiskanje v oblaku

    21.7.2022

    Kyocera Document Solutions je 15. julija 2022 objavila izid Kyocera Cloud Print and Scan rešitve, ki uporabnikom omogoča tiskanje in skeniranje z uporabo storitev v oblaku. Rešitev prispeva k razvoju hibridnega delovnega okolja, saj ponuja prilagodljivost tiskanja in skeniranja z več lokacij, hkrati pa nadzira skupne stroške tiskanja prek centralnega upravljanja.

     Leta 2020 so bile številne organizacije prisiljene sprejeti nove načine dela, saj je imela pandemija koronavirusa nepredstavljiv vpliv na delovna okolja. Po podatkih Mednarodne organizacije dela*1 je do konca prve polovice leta približno 93 odstotkov svetovnih delavcev živelo v državah, ki so zaprle tradicionalna delovna mesta v pisarnah in zaposlene poslale na delo od doma. Raziskave Gartnerja napovedujejo, da bo vsaj 48 odstotkov zaposlenih po pandemiji še naprej v določenem obsegu delalo na daljavo *2. 

     Glede na to, da postajajo pisarne vse bolj decentralizirane, obstaja vse večja potreba po tiskalniški infrastrukturi, ki podpira zaposlene pri upravljanju z dokumenti z različnih lokacij. Kyocera Cloud Print and Scan je optimalna rešitev za organizacije, ki se prilagajajo novemu delovnemu okolju in želijo povečati produktivnost, saj ponuja številne prednosti:

    ·        tiskanje in skeniranje je omogočeno z več lokacij,

    ·        centralno upravljanje stroškov tiskanja znotraj organizacije s sledenjem obsega tiskanja in določanjem omejitev,

    ·        zagotovljena je varnost tiskanja/skeniranja z avtentikacijo uporabnika, nadzorom dostopa in šifriranjem podatkov,

    ·        omogočeno je tiskanje iz ali skeniranje v shrambo v oblaku tretjih oseb, kot so Google Drive, OneDrive in Box.

    »Verjamemo, da tiskanje in skeniranje v oblaku odpira organizacijam nove možnosti za učinkovito upravljanje podatkov in dokumentov v dobi novega načina dela. Naša nova rešitev temelji na Kyocerini misiji za podporo uporabnikom, da svoje informacije spremenijo v znanje, ki ga nato uporabijo za še produktivnejše delo,« je povedal Keisuke Koyama, generalni direktor oddelka za korporativni marketing pri Kyocera Document Solutions Inc. Ker se spremembe na delovnih mestih še naprej dogajajo hitro, podjetje ostaja zavezano ponudbi rešitev, ki povečujejo poslovno produktivnost. 

     *1 Vir: International Labour Organization, ILO Monitor: COVID-19 and the world of work. 5th edition, 23 September 2020 

     *2 Vir: Gartner, 9 Future of Work Trends Post-COVID-19, 8 July 2020

     *Vsa imena podjetij in imena izdelkov, omenjena v tem sporočilu za javnost, so blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke omenjenih podjetij.

    Piškotki in vaša zasebnost

    Nujne piškotke uporabljamo za lažje in učinkovite interakcije z našo spletno stranjo, statistične piškotke, da lažje razumemo, kako se naša spletna stran uporablja in tržne piškotke, da prilagodimo oglaševanje vašim željam. Nastavitve piškotkov lahko izberete s spodnjim gumbom 'Nastavitve' ali pa izberete 'Strinjam se', da nadaljujete z vsemi piškotki.

    Nastavitve za piškotke

    S piškotki zagotovljamo, da naša spletna stran deluje pravilno, občasno tudi, da na vašo zahtevo ponudimo dodatno storitev (kot je upravljanje vaših nastavitev piškotkov). Ti piškotki so vedno aktivni, razen če nastavite brskalnik, da jih blokira, kar lahko prepreči, da bi nekateri deli spletnega mesta delovali po pričakovanjih.

    Ti piškotki nam omogočajo, da merimo in izboljšujemo delovanje naše spletne strani.

    Ti piškotki so nameščeni samo v primeru, če z namestitvijo soglašate. Piškotke za trženje uporabljamo za spremljanje, kako klikate in obiskujete našo spletno stran, da bi vam prikazali vsebino glede na vaše interese in vam prikazovali prilagojene oglase. Trenutno teh piškotkov ne sprejemate. Prosimo, potrdite to polje, če jih želite sprejeti.