Vse prepogosto se dolgotrajni procesi nabave potrošnega materiala sprožijo spontano, saj se jih zaposleni lotijo šele, ko je raven zalog nizka. Ob slabi učinkovitosti dobavne verige pa to lahko pomeni, da bo podjetje moralo zaustaviti poslovanje zaradi pomanjkanja zalog ali imelo nepotrebne težave zaradi premalo prostora za shranjevanje obsežnih naročil.

Brez jasnega sistema načrtovanja zalog bodo tako dobro plačani zaposleni svoj dragoceni čas izgubljali z opravljanjem rutinskih nalog, kot sta na primer naročanje in zamenjava tonerja.


ZMANJŠAJTE ČAS NEDOSEGLJIVOSTI IN ZNIŽAJTE STROŠKE

KYOCERA MDS nudi široko paleto učinkovitih storitev za upravljanje potrošnega materiala - od samodejne nabave do učinkovite podpore uporabnikom. Naš sistem za oddaljeni nadzor stalno preverja vaš potrošni materijal in samodejno naroča novega, še preden vam ga zmanjka.

S storitvami proaktivne dostave boste imeli potrošni materijal vedno na voljo, ne glede na to, kje in kdaj ga potrebujete. Ob tem se izognete nepotrebnemu kopičenju zalog ter prihranite čas, stroške in napor.

KYOCERA MDS

Koraki MDS

Oglejte si pet korakov s katerimi boste prihranili čas in denar ter se izognili težavam v nabavi.

Kyocera MDS sestavljajo storitve ocene, oblikovanja, uvajanja, upravljanja in optimizacije – vključno z odzivnim podpornim centrom in avtomatiziranim naročanjem potrošnega materiala.

Več o tem...

Prednosti MDS

  • Nižji stroški
  • Manjši vpliv na okolje
  • Večja stopnja varnosti
  • Izboljšana storilnost in zadovoljstvo zaposlenih

       Več o tem ...

Scroll to top