Servisni svet

O servisu

Na drugi strani škatle

Servis je nekaj kar lahko zgradimo, ne moremo pa se ga dotakniti. Je nikoli dokončan proces. Poglejte na servis iz drugega zornega kota.

Servisna ponudba

Garancija in informacije o njej

KYOlife, tipi SAP naprav, in podpora za Citrix. Informacije, ki jih boste našli tukaj.

Tehnična podpora

Da, lahko vam pomagamo

Najbolj pogosta vprašanja (FAQ) in primeri dobre prakse so oddaljeni samo še en klik.

Registracija izdelkov

Registrirajte svoj Kyocera izdelek

Spodnja povezava vas popelje na našo stran za registracijo programske opreme, kjer boste prejeli svoj aktivacijski ključ za kupljeno programsko opremo in dodatne možnosti.

 Kliknite za več informacij...

Center za prenos

Programi, gonilniki in ...

Posodobite vaše KYOCERA naprave z najnovejšimi gonilniki in orodji.

 Kliknite za dostop...

Scroll to top