Kyocera je predstavila rešitev Fleet Services

Zmogljivo orodje za upravljanje in vzdrževanje na daljavo

Četrtek, 22 september 2016

Kyocera Document Solutions, eno od vodilnih podjetij na področju dokumentnih rešitev, je predstavila novo orodje za upravljanje in vzdrževanje naprav - KYOCERA Fleet Services. Spletna rešitev deluje v oblaku in omogoča prodajalcem in servisnim partnerjem oddaljeni nadzor, upravljanje in vzdrževanje omrežnih naprav za tiskanje, nameščenih pri strankah. S pomočjo novega orodja pa se tudi lažje in hitreje ustrezno odzovejo na nove potrebe strank.

Za vzdrževanje dolgoročnih poslovnih odnosov s strankami je izjemno pomembno, da je podjetje osredotočeno na poglabljanje odnosov in obenem zagotavlja nizke stroške. KYOCERA Fleet Services (KFS) je nova storitev v Kyocerinem oblaku in ponudnikom servisnih storitev ponuja preprost način za širitev in optimizacijo ponudbe. Naročnina na KFS omogoča partnerjem povečati učinkovitost in izboljšati konkurenčnost ter tako obdržati obstoječe stranke in pridobiti nove.

Naročnina na KFS omogoča partnerjem in ponudnikom servisnih storitev znatno zmanjšati število obiskov pri strankah in na daljavo vzdrževati, odpravljati napake in spreminjati nastavitve nameščenih naprav. V primeru, ko je obisk vseeno potreben, pa bo serviser nanj mnogo bolje pripravljen; imel bo podatke o stanju naprave, s seboj pa bo prinesel rezervne dele in orodje, ki jih bo za servis potreboval. Tako bo delo opravljeno v optimalnem času, z minimalnimi stroški, naprava pa bo na voljo uporabniku v najkrajšem možnem času.

KFS, s podatki v realnem času o nivoju tonerja v nameščenih napravahin e-sporočilom, ki ga pošlje, ko je potrebna zamenjava, ponudnikom servisnih storitev omogoča tudi izboljšanje upravljanja s potrošnim materialom.Poleg tega, rešitev omogoča pripravo rednih poročil o napravah za namene obračunavanja stroškov strankam v skladu s pogodbami. Po zaslugi podpore za več blagovnih znamk, Kyocerina nova rešitev omogoča partnerjem kar najbolje izkoristiti MDS projekte.

»Navdušeni smo nad velikim potencialom, ki ga ima naše novo orodje za upravljanje in vzdrževanje na daljavo. Z dragocenim vpogledom v dejansko rabo naprav, KFS daje ponudnikom servisnih storitev veliko vrednost in moč ter jim omogoča izboljšati svoje storitve. Storitev KFS se neprestano razvija in zagotavlja našim partnerjem nenehno prednost pred konkurenco,« je izjavil Vindhesh Kumar, direktor strateškega razvoja v podjetju KYOCERA Document Solutions Europe. »Obenem pa uporabnikom ni treba skrbeti glede varnosti njihovih občutljivih podatkov, saj pobrani podatki z naprav vsebujejo le informacije, potrebne za upravljanje in vzdrževanje naprav. Občutljivih podatkov, kot je na primer imenik, ne vsebujejo. Prav takobodo naši partnerji dostopali do omrežja le z dovoljenjem stranke,« je dodal Kumar.

KFS je na voljo na način Programska oprema kot storitev (SaaS) in deluje v oblaku. Tako ponudnikom servisnih storitev in dilerjem ni potrebno investirati v IT infrastrukturo, kot so na primer osebni računalniki in strežniki, osebju oddelka IT pa ni treba izgubljati časa z vzdrževanjem.

KYOCERA Fleet Services so na voljo od 1. septembra.



Scroll to top