KYOCERA Fleet Services

Vzdržujte celotno floto nameščenih naprav iz oblaka.

KYOCERA Fleet Services (KFS) je zmogljiva spletna storitev za opravljanje oddaljenega vzdrževanja na nameščenih tiskalniških napravah pri uporabnikih. V oblaku nameščene storitve KYOCERA Fleet Services omogočajo servisnem osebju v podjetjih, pregled stanja naprav, hitro in enostavno prepoznavanje in odzivanje na težave ter opravljanje ključnih nalog vzdrževanja, s katerekoli lokacije.

V primerjavi z obstoječimi rešitvami za upravljanje vseh nameščenih naprav v podjetju, gre KFS dlje od običajnega spremljanja naprav in je idealen za upravljanje tiskalnikov in večopravilnih naprav Kyocera. Oddaljeno vzdrževanje je optimizirano in omogoča najbolj učinkovito delo servisnim oddelkom.
Ker obiski pri strankah praktično niso več potrebni, znižuje stroške vzdrževanja in servisiranja ter izboljšuje zadovoljstvo strank s hitro odzivnostjo in reševanjem težav. Poleg tega pa KFS ponuja še vrsto drugih koristi.

Screenshot of KYOCERA Fleet Services
Pregled naprav in nadzorna plošča KYOCERA Fleet Services

Poslovni izzivi

  • Imamo omejene zmogljivosti za prepoznavanje in odzivanje na težave, kar povečuje čas nedelovanje sistema in vpliva na produktivnost - ali se lahko na izzive odzivamo hitreje?
     
  • Potrebe vzdrževanja naprav nas lahko presenetijo in obiski strank povzročajo večje stroške vzdrževanja od predvidenih – ali jih lahko odpravimo?
     
  • Našo floto nameščenih naprav sestavljajo tako naprave Kyocera, kot naprave drugih proizvajalcev – ali obstaja enotna rešitev za za upravljanje naše flote?

* Dodatne funkcije vzdrževanja so na voljo samo za naprave Kyocera.

Vaše prednosti s KFS

  • Hitrejši odziv: obdržite jasen pregled stanja vseh naprav v svoji floti in prejmite obvestila o kakršnih koli težavah neposredno prek oblaka, kar omogoča hitrejšo identifikacijo in odziv.
     
  • Zmanjšani stroški: z oddaljenim vzdrževanjem lahko zmanjšate obiske serviserjev pri strankah, medtem ko podrobno poročanje o zgodovini naprave omogoča, da se potrebe po vzdrževanju predvidijo in načrtujejo.
     
  • Upravljanje vseh naprav: glavne lastnosti spremljanja so na voljo za naprave več različnih proizvajalcev *, kar vam omogoča popolno sliko v eni sami preprosti in obvladljivi rešitvi.

Popolna rešitev za vzdrževanje na daljavo

Osnovne funkcije sistema omogočajo spletno spremljanje vseh vaših nameščenih naprav, medtem ko dodatne funkcije omogočajo oddaljeno odpravljanje težav in vzdrževanje naprav Kyocera, na primer:

  • Obvestila naprav – obvestila o statusu naprav, ki jih po e-pošti prejme servisno osebje, lahko opozorijo na potencialno težavo, še preden ogrozi delovanje naprave.
  • Posnetek zaslona nadzorne plošče – na vašem osebnem računalnike lahko v realnem času spremljate zaslone posameznih naprav, kar izdatno pomaga pri servisnih klicih in odpravljanju težav.
  • Nadzorna plošča - na enem samem zaslonu dobite jasen pregled stanja celotne flote. Hitro prepoznate naprave, ki potrebujejo vašo pozornost in se hitreje odzovete na morebitne težave.
  • Poročanje - ustvarite podrobna poročila o stanju in učinkovitosti naprav. 
  • Posodobitve strojne programske opreme – nadgradite strojno programsko opremo preko oblaka in po želji prejmite nove nadgradnje.
  • Vzdrževanje in nastavitve naprav - oddaljeno nastavite način vzdrževanja in nastavitve naprav.
  • Opomba na nadzorni plošči – za obveščenost uporabnikov o aktualnih servisnih informacijah zagotovite z obvestili na zaslonih posameznih naprav.
  • Nameščanje aplikacij HyPAS – oddaljeno namestite in zaženite aplikacije HyPAS, ki ste jih dokupili.
KYOCERA Net Admin Icon

Kontakt

Za več informacij se obrnite na lokalnega zastopnika:

Xenon forte d.o.o.

Scroll to top