Kyocera MyQ

Nadzorujte in zavarujte vaše dokumente z rešitvijo KYOCERA MyQ

Zaščitite občutljive dokumente in zmanjšajte stroške tiskanja

MyQ je strežniška aplikacija, ki poenostavlja in omogoča varno upravljanje vaših dokumentov. Vgrajen program Print&Follow povečuje učinkovitost tiskalnikov in pohitri proces tiskanja: namesto pošiljanja dokumentov na izbrane naprave, uporabnik pošlje opravilo na strežnik MyQ do katerega lahko dostopa s katerekoli naprave v podjetju. Dokument je nato možno stiskati na katerikoli prosti napravi. Tako se izognete čakanja na svoje izpise, povečana je pa tudi splošna varnost dokumentov, saj se tiskanje dokumenta ne začne, dokler se naročnik ne prijavi na napravi in potrdi začetek tiskanja.

V zvezi s kopiranjem, skeniranjem in faksiranjem, ponuja MyQ dobro strukturiran in preprost za uporabo vmesnik, kot tudi personalizirane bližnjice do nastavitev, ki jih napogosteje uporabljate. Poleg tega pa MyQ beleži podrobno statistiko stroškov po projektih, uporabnikih ali oddelkih. Uporabniki lahko dostopajo do svojih računov s spletnim brskalnikom in pregledujejo svoja opravila tiskanja. Vse te lastnosti povečujejo zavedanje uporabnikov o tiskanju in posledično zmanjšujejo stroške.

MyQ

Poslovni izzivi

  • Kraja zaupnih podatkov lahko ogrozi poslovanje našega – Kako lahko zagotovim, da nepooblaščene osebe ne bodo dostopale do mojih podatkov?
  • Nastavljanje pravih nastavitev za skeniranje in faksiranje je zapleteno in zamudno – Kako lahko poenostavim te procese?
  • Težko je slediti vse z izpisi povezane stroške – Kako jih lahko spremljam in prihranim denar?

Prednosti uporabe MyQ

Avtentikacija: Tiskanje, kopiranje in skeniranje se prične šele potem, ko se uporabnik v izbrano napravo prijavi z uporabo različnih metod avtentikacije, ki so odvisne od vaših varnostnih zahtev.
Varno & preprosto skeniranje omogoča hitre - z enim klikom - operacije, ki so preproste za uporabo in shranjevanje.
Obračunavanje: Uporabniki lahko spremljajo svoje količine tiskanja, vodstvo pa lahko bolje nadzira in zmanjšuje stroške. Že samo spremljanje tiskanja lahko pripomore k zmanjšanju števila natisnjenih strani.

Lastnosti & Specifikacije

Z dobro strukturiranim in intuitivnim vmesnikom, MyQ poenostavlja vse procese, ki jih potrebujete za izvedbo na vaši večopravilni napravi. Ko se boste prijavili pred uporabe naprave, vam bo MyQ ponudil bližnjice do vaših največkrat uporabljenih nastavitev tiskanja, skeniranja in faksiranja, kot tudi gmbe za hiter izbor drugih možnosti. Tako boste skrajšali čas za procesiranje vaših dokumentov in obenem zaznali vse neobičajne navade tiskanja v vašem podjetju. Prav tako lahko svoje obstoječe naprave dopolnite z zunanjimi terminali MyQ in jih tako poganjali z rešitvijo MyQ, kot da so povsem nove naprave.

  • Avtentikacija – Dostop do naprav je mogoč v enem koraku s kodo PIN, ID kartico ali Windows Prijavo, ali pa v kombinaciji dveh avtentikacijskih korakov kot je npr. uporaba kartice ID in kode PIN.
  • Varnost – Varno tiskanje, Secure printing, enkripcija podatkov in funkcija Print&Follow zagotavljata, da lahko do vašega dokumenta dostopa ali natisne le avtorizirana oseba.
  • Poročanje – MyQ beleži podrobno statistiko stroškov tiskanja, ki jih ustvarijo bodisi oddelki, posamezni uporabniki ali udeleženci posameznega projekta.
  • Personalizirane možnosti – MyQ si zapomni vaše najbolj pogoste nastavitve in vam jih ponudi kot vaše privzete nastavitve ob prijavi.
  • Funkcija Skeniranje na – Spreminjanje destinacije vaših skeniranih dokumentov in njihovih meta podatkov je dostopno z enim klikom. Izbirate lahko med vašim prostorom v okviru MyQ, domačih map, strežnika faks, e-naslovov, itd.
  • Mobilno tiskanje – Dokumente lahko tiskate iz mobilne naprave tako, da enostavno pošljete e-pošto strežniku MyQ. Natisnjene dokumente poberete kasneje, ko se na napravi prijavite.

 

MyQ Spletni vmesnik

Vmesnik MyQ Web je priročen način upravljanja z izpisi dokumentov na katerem koli nivoju:

  • Dostop z uporabo spletnega brskalnika in osebnega gesla MyQ za prijavo.
  • Ne potrebujete nobene dodatne programske opreme niti orodij.
  • Opravila tiskanja lahko upravlja uporabnik.

MyQ Mobilni terminal

Novi program MyQ mobilni terminal vam omogoča:

  • Izbor naprave na kateri boste natisnili svoje dokumente.
  • Odklepanje nadzorne plošče naprave za kopiranje ali skeniranje.
  • Pregled vseh naprav, ki so priključene na vsak strežnik MyQ in njihov status.
  • Tiskanje prljubjenih ali že natisnjenih opravil.
  • Izbor vaše priljubljene naprave na vsakem strežniku, tako da bodo naprave razvrščene glede na prioritete.

Koda PIN je shranjena v aplikaciji, tako da vam je ni potrebno vnašati pred vsakim opravilom.

MyQ Mobile Terminal lahko na vašo mobilno napravo prenesete iz Google Play Store.

MyQ Servisni modul

S Servisnim modulom MyQ sistem neprestano preverja ali so tiskalniki in večopravilne naprave:

  • Pripravljene na tiskanje.
  • Potrebne popravila, servisa.
  • Ostale brez papirja ali tonerja.

E-pošta z opozorilom je samodejno poslana administratorju. Pravtako se povezuje s strežnikom dobavitelja in, z namenom analize stroškov lastništva posamenzih naprav, spremlja kdaj so bila izvedena naročila za toner ali servis. V primeru, da je neka naprava preveč uporabljana, lahko sistem pošlje prošnjo za postavitev zmogljivejše večopravilne naprave oziroma primernejše za konkretne naloge.

* MyQ je, vključno z logotipi, registrirana blagovna znamka podjetja JANUS spol.s.r.o.

Kontakt

Za več informacij se obrnite na lokalnega zastopnika:

 Xenon forte d.o.o.

BLI Report 2013

★★★★★ Vrednost

★★★★★ Varnost

★★★★★ Preprostost uporabe

★★★★★ Administracija

 

Sistemske zahteve


Strežnik (strojna oprema): 2GHz, 1GB RAM


Strežnik(operacijski sistem): Windows Server 2003 / 2008 / 2008R2 / 2012 / 2012R2 podprt z 32bit in 64bit OS


Uporabnik (operacijski sistem): Windows XP, 7, 8 / Linux / MAC OS / ERP / SAP / LPR

Scroll to top