Optimizirajte vaše delovne procese

Ustvarite fleksibilnost z avtomatiziranimi postopki

Razbremenite zaposlene rutinskih nalog.

Ne obremenujte se z ročnim upravljanjem dokumentov in dolgočasno organizacijo postopkov. S KYOCERO se lahko osvobodite nepotrebne navlake v glavi in vse informacije bodo, kadar jih boste potrebovali, le klik stran.

Dokumenti skrbijo sami zase.

Z uporabo procesno orientiranega pristopa na podlagi pravil, bodo vaši dokumenti vedno dosegljivi tistim, ki jih potrebujejo.

Zagotovite, da bodo vaši postopki tekli gladko.

Vnaprej določeni postopki vam pomagajo, da ne boste delali nadležnih malih napak, pa naj bo to samodejno potrjevanje prejete pošte ali postopek prejema vhodnih računov.

Kyocera Net Manager

Rešitev vam omogoča nadzor nad občutljivimi dokumenti in stroški obdelave dokumentov.

KYOCERA MyQ

KYOCERA MyQ je nova rešitev za preprostejše in bolj učinkovito skeniranje in tiskanje dokumentov. Omogoča tudi upravljanje, nadzor in spremljanje vaših dokumentov na vseh vaših napravah. KYOCERA MyQ ponuja tudi zanesljiv varnostni nadzor občutljivih dokumentov - po ceni, ki omogoča največjo vrednost za vloženi denar.

 

Equitrac

Programska oprema Equitrac Office® vam omogoča nadzor in upravljanje tiskanja s ciljem zmanjševanja stroškov, povečanja varnosti dokumentov in izvedbo programov trajnostnega razvoja in obnovljivosti virov. Equitrac Office prinaša koristi s samodejnim uveljavljanjem pravil, prepoznavanjem in potrjevanjem uporabnikov ter natančnim dodeljevanjem stroškov dokumentov. Združljiv je s praktično vsemi večopravilnimi napravami, ki so v uporabi v podjetjih vseh velikosti, vključno z zdravstvenimi organizacijami in finančnimi inštitucijami.

 

KYOeasyprint

KYOeasyprint je rešitev, ki vam omogoča avtomatsko nastavitev pogostih opravil tiskanja. Na primer različne predloge, kot je recimo papir z glavo podjetja, so lahko dodane samodejno na vaše izpise in so tako dokumenti izpisani enotno s pomočjo le enega klika. S tem ni več potrebno vnaprej tiskati papirja z glavo podjetja.
Prav tako, s KYOeasyprint lahko nastavite avtomatično razdeljevanje dokumentov na različne destinacije. Kako se vam zdi, da vam naprava z le enim klikom, ob tem ko tiskate račun stranki, pošlje kopijo še v vaše računovodstvo? Zares uporabna rešitev.

 

QuickPrint

Za mnoge organizacije je poseben izziv zagotoviti pogosto uporabljane dokumente in obrazce na učinkovit način: le-ti morajo biti vedno posodobljeni in tistim, ki jih v podjetju potrebujejo, hitro dosegljivi.
Ne glede na to, kakšni so stroški ali kako velik je negativni vpliv na okolje s tem ko mečejo stran neuporabljene ali zastarele kopije, mnoge organizacije še vedno vnaprej tiskajo obrazce in razne druge dokumente. QuickPrint prinaša rešitev, s tem da omogoča dostop do dokumentov neposredno iz nadzorne plošče večopravilnih naprav.

  

Čitalniki pomnilniških kartic USB

Naš portfelj čitalnikov pametnih kartic USB vam omogoča generalni nadzor nad dostopom in določanje kako zaposleni uporabljajo naprave, vse z uporabo osebnih ID kartic zaposlenih. Postopek zagotavlja, da dokumenti ne bi pristali v napačnih rokah. Še več, določanje posebnih pravic dostopa vam omogoča zmanjšanje stroškov tiskanja. Stroške lahko tudi učinkovito beležite in dodeljujete ter tako potegnete kar največ iz možnosti identifikacije uporabnikov.
Na izbiro imate sedem čitalnikov, ki so vsi v skladu z najnovejšimi standardi za prenos podatkov. Vse kar morate narediti je, da izberete najprimernejšega za vaše podjetje. Poleg tega, pa so vsi načrtovani za gladko integracijo s sistemi KYOCERA.

  

NSi AutoStore

AutoStore zajame in obdela vaše dokumente, nato pa jih pošje izbranim osebam. Vsi procesi pa so lahko tudi avtomatizirani za vse vključene naprave. Ne glede na to ali so vaši dokumenti skenirani ali že v digitalni obliki, to napredno orodje omogoča indeksiranje, pretvarjanje in arhiviranje dokumentov. AutoStore je, z zmožnostjo gladke integracije s katerimkoli sistemom za upravljanje z dokumenti, izdelek, ki bo zagotovo pripomogel k izboljšanju vašega poslovanja.

Scroll to top