Poenostavite uporabo

Povečajte produktivnost z zmanjševanjem časa upravljanja

Zamenjajte zapletenost s pripravnostjo.

Povečajte konkurenčno prednost svojega podjetja z izboljšavami ravnanja z dokumenti – optimizirajte, naredite ga bolj prijaznega za uporabnike in požanjite dobiček.

Direktna pot k bolj učinkoviti organizaciji.

Uporabite zdravo pamet! Preprosto pritisnite na gumb na uporabniškem vmesniku, ki je enostaven za uporabo in prilagodljiv. Na primer, pogosto ponovljena opravila je mogoče shraniti, lahko pa uporabite tudi enostavne oznake za izbiro jezika vmesnika.

Nove funkcije v znanem okolju.

Poenostavili smo – dokumente lahko izbirate neposredno iz MS Office-a, vašega odjemalca e-pošte ali z uporabo Windows Explorer-ja in jih pošljete v nadaljno obdelavo.

Kyocera Net Manager

Rešitev vam omogoča nadzor nad občutljivimi dokumenti in stroški obdelave dokumentov.

NSi AutoStore

AutoStore zajame in obdela vaše dokumente, nato pa jih pošje izbranim osebam. Vsi procesi pa so lahko tudi avtomatizirani za vse vključene naprave. Ne glede na to ali so vaši dokumenti skenirani ali že v digitalni obliki, to napredno orodje omogoča indeksiranje, pretvarjanje in arhiviranje dokumentov. AutoStore je, z zmožnostjo gladke integracije s katerimkoli sistemom za upravljanje z dokumenti, izdelek, ki bo zagotovo pripomogel k izboljšanju vašega poslovanja.

 

KYOeasyprint

KYOeasyprint je rešitev, ki vam omogoča avtomatsko nastavitev pogostih opravil tiskanja. Na primer različne predloge, kot je recimo papir z glavo podjetja, so lahko dodane samodejno na vaše izpise in so tako dokumenti izpisani enotno s pomočjo le enega klika. S tem ni več potrebno vnaprej tiskati papirja z glavo podjetja.
Prav tako, s KYOeasyprint lahko nastavite avtomatično razdeljevanje dokumentov na različne destinacije. Kako se vam zdi, da vam naprava z le enim klikom, ob tem ko tiskate račun stranki, pošlje kopijo še v vaše računovodstvo? Zares uporabna rešitev.

 

ColourControl

ColourControl vam omogoča določanje pooblastil posameznim uporabnikom za barvno tiskanje in količine, ki jih lahko natisnejo. Določite lahko sistem za omejevanje barvnega tiskanja. Obenem, pa lahko uporabniki tiskajo črno-belo brez omejitev, kot zahtevajo njihove poslovne potrebe.

 

QuickPrint

Za mnoge organizacije je poseben izziv zagotoviti pogosto uporabljane dokumente in obrazce na učinkovit način: le-ti morajo biti vedno posodobljeni in tistim, ki jih v podjetju potrebujejo, hitro dosegljivi.
Ne glede na to, kakšni so stroški ali kako velik je negativni vpliv na okolje s tem ko mečejo stran neuporabljene ali zastarele kopije, mnoge organizacije še vedno vnaprej tiskajo obrazce in razne druge dokumente. QuickPrint prinaša rešitev, s tem da omogoča dostop do dokumentov neposredno iz nadzorne plošče večopravilnih naprav.

 

 

KYOCERA MyQ

KYOCERA MyQ je nova rešitev za preprostejše in bolj učinkovito skeniranje in tiskanje dokumentov. Omogoča tudi upravljanje, nadzor in spremljanje vaših dokumentov na vseh vaših napravah. KYOCERA MyQ ponuja tudi zanesljiv varnostni nadzor občutljivih dokumentov - po ceni, ki omogoča največjo vrednost za vloženi denar.

   

Čitalniki pomnilniških kartic USB

Naš portfelj čitalnikov pametnih kartic USB vam omogoča generalni nadzor nad dostopom in določanje kako zaposleni uporabljajo naprave, vse z uporabo osebnih ID kartic zaposlenih. Postopek zagotavlja, da dokumenti ne bi pristali v napačnih rokah. Še več, določanje posebnih pravic dostopa vam omogoča zmanjšanje stroškov tiskanja. Stroške lahko tudi učinkovito beležite in dodeljujete ter tako potegnete kar največ iz možnosti identifikacije uporabnikov.
Na izbiro imate sedem čitalnikov, ki so vsi v skladu z najnovejšimi standardi za prenos podatkov. Vse kar morate narediti je, da izberete najprimernejšega za vaše podjetje. Poleg tega, pa so vsi načrtovani za gladko integracijo s sistemi KYOCERA.

Scroll to top